lauantai 22. syyskuuta 2012

Hyvää huomenta!

Illan virkku, aamun torkku. 
Sellainen olen minä. Paitsi tänään, olosuhteiden pakosta.
Herätyskello soi jo klo 5.15.
Kummasti sitä saa itsensä väännettyä ylös aamulypsyn aikaan, kun on pakko.
Sen jälkeen olen herätellyt molemmat pojat vuorollaan, keitellyt kummallekin aamupuurot tiettyihin aikoihin, lenkittänyt koiran, pyyhkinyt pölyjä, käynyt kaupassa, ajanut yhteensä 80km ja vienyt Esikoisen Pajulahteen lähtevään yhteiskyytiin ja Kuopuksen kohti Vaasaa lähtevään joukkuebussiin. Molemmilla pojilla siis urheilullinen viikonloppu edessään.

Vihdoinkin on siis minun hetkeni istua alas, nauttia myöhäistä aamupalaa aamulehden seurassa.

Kovin pitkään tässä ei uskalla istua, sillä koko viikon univelka kaihertaa silmäkulmassa ja houkuttelee päiväunille. Kirpputorikierros, siivous, pyykit ja korujen tekoa - siinä on parhaat touhut tälle lauantaille!
Ihanaa päivää kaikille!

5 kommenttia:

  1. Viiden jälkeen täälläkin on herätty, herätyksestä huolehtivat semmoiset nelijalkaiset herätyskellot. Toisaalta, kun aikaisin aloittaa, ehtii monenlaista.
    Mukavaa viikonlopun jatkoa sinulle!

    VastaaPoista
  2. Huh mikä vauhti! Minä olen käynyt vain kaupassa fillariostoksilla teinarille ja pessyt auton ja muutaman pyykkikoneellisen.
    Rentouttavaa lauantain loppua! Nautihan olostasi ;-D

    VastaaPoista
  3. Ihanaa viikonloppua ja toivottavasti saat univelkoja pois! <3
    Päikkäreitä on täälläkin suosittu. ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaikille, onneksi on jaksettu koko päivä ilman päikkäreitä :)
    Kohta unille, aamulla jäähalli kutsuu toimitsijatöihin!
    Aurinkoista -toivottavasti - sunnuntaita ystäväni <3

    VastaaPoista

Ihanaa, jos jätät jälkeesi pienen kommentin tai viestin!