lauantai 15. syyskuuta 2012

Naisellinen hömpsötysviikonloppu

Hei!
Mitä sinun viikonloppusuunnitelmiisi kuuluu?

Tästä viikonlopusta on muodostumassa täydellisen naisellinen hömpsötysviikonloppu!
Se alkoi jo tänä iltana yhdessä ystävän kanssa oman kynsistudiomme pystyttämisellä. Kynnet tulivat kuntoon ja viikon juorut vaihdettua pienen naposteltavan ja lasillisen äärellä.
Iltaan on kuulunut myös kynttilänvalosta ja blogeista nauttimista.
*
Koruja on tullut tehtyä ja lisää näperrystä olisi vielä ehdittävä. Aamulla starttaan ystäväni kanssa kohti Ikeaa; olohuoneeseen pitäisi löytää sohvapöytä. Ja vielä sunnuntaina piipahdan ihastelemaan puolentoista viikon vanhoja koiranpentuja -Herra Koira ollut toistamiseen asialla.
*
Kyllä viikonloput ovat ihmisen parasta aikaa <3

 

10 kommenttia:

  1. Ihanat kynnet, olen kade, minulla nuo rakennekynnet eivät kestä viikkoa kauempaa, testattu on.
    Kivan kuuloinen viikonloppu teillä tulossa, minä suuntaan systerin kanssa Habitare-messuille :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tuosta olen minä kade :) habis olisi ollut mielenkiintoinen! Iloista viikonloppua!

      Poista
  2. Onhan teillä kivoja hömpötyksiä! Mun perjantai meni yrityksessä raivata ja siivota koruilupajaani. Jotain sain tehtyä, paljon on jäljellä.
    Hyvää ostosmatkaa, ja toivottavasti löydät mieleisesi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Eila, kyllä löytyi ;-)
      Mukavaa hömpsötysviikonloppua sinullekin!

      Poista
  3. Tosi nätit kynnet! Ihanat.

    Mukavaa viikonlopun jatkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Mia, minäkin tykkään, toivottavasti kestävät pitkään! Iloista viikonloppua!

      Poista
  4. Hömpötys oon kivaa :)
    Leppoisaa viikonlopun jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Kyllä nainen tarvitsee välillä myös hömpötystä :) Kauniita koruja ja upeat kynnet! Mua välillä harmittaa, kun en työni takia voi tuollaisia laittaa.
    Mukavaa sunnuntaipäivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tarvitsee, olen samaa mieltä :)
      Aurinkoista sunnuntaita!

      Poista

Ihanaa, jos jätät jälkeesi pienen kommentin tai viestin!